Dag 13: Koh Samui - Reisverslag uit Lamai Beach, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu Dag 13: Koh Samui - Reisverslag uit Lamai Beach, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu

Dag 13: Koh Samui

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

24 Juli 2015 | Thailand, Lamai Beach

Vandaag de laatste volledige dag op Koh Samui. Het plan was vanmorgen een blokje hard te lopen, maar ik was niet op tijd wakker en om 8 uur is het hier al te warm. Van rustig wakker worden was al helemaal geen spraken want we werden wakker van een gebons op de deur door Nick. "Ik was op RTL boulevard” zei hij. Een jaar geleden in er een reclame spotje voor Calvé pindakaas opgenomen en dit was nu online gezet door de maker. Nick heeft daarin en hoofdrol om en spreker met een sliding onderuit te halen waarna de speler Nick en de andere speler zogenaamd neerhaalt. Dit reclame spotje wordt nu massaal opgepikt door allerlei media zoals RTL, AD, Metro en diverse andere sites. Toen ik op mij telefoon het filmpje wilde bekijken was dit onmogelijk, mede doordat de WiFi hier niet optimaal is en mijn telefoon ongeveer 2 uur aan het synchroniseren was van alle reacties. Eenmaal bijgekomen hebben we de was tas afgezet bij een lokaal winkeltje om de hoek en richting strand / zwembad gegaan. Daar hebben we weer genoten van de zon, de Thaise vriendelijkheid, de donuts, de saté, een strandwandeling en de heerlijke cocktails. Nog even een spelletje gedaan en dan is het toch echt bedtijd. Voor de mensen die de spot nog niet gezien hebben, hierbij de URL van de maker:

Voor nou wens ik jullie allemaal een Goedenavond (สวัสดีตอนเย็น, sa-was-dee-ton-yen).

• 24 Juli 2015 - 17:32

Diana De Wit :

Wowwww nick......jammer dat het niet op tv komt.
    Maar vind je wel stoer hoor..

En nog veel plezier allemaal. .