Dag 12: Koh Samui - Reisverslag uit Lamai Beach, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu Dag 12: Koh Samui - Reisverslag uit Lamai Beach, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu

Dag 12: Koh Samui

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

24 Juli 2015 | Thailand, Lamai Beach

Vandaag zoals gezegd en relax dag, dus niet veel bijzonders te melden. Of toch wel, op het stand was er vandaag veel bedrijvigheid door de lokale bevolking met van alles. Ze stonden aan de waterkant saté en maïskolven klaar te maken, kokosnoten te bereiden en ze kwamen voortdurend langs met verse donuts, ijs en ander handelswaar. Normaal kunnen ze weinig aan ons slijten, maar vandaag hebben ze toch hun best gedaan. Het resultaat een kokos donut, een gewone donut, saté, verse kokosnoot en een soort wind mobiel. Toch best een aardige oogst.
Deze avond zijn we naar Chaweng beach gegaan om te winkelen en te eten. Het is niet te geloven maar we hebben daar in het schnitzel huis een Wienerschnitzel gegeten en hij was heel lekker. Daarna hebben we voor Nick nog voetbalschoenen gekocht. Joey had ook mooie gezien, maar in Thailand zijn de voetjes zo klein dat zijn maat niet verkrijgbaar is. Je had dat gezicht van dat Thaise meisje moeten zien toen hun grootste maat bij Joey te klein was. Joey kon er gelukkig alleen maar om lachen. Nog even en afzakkertje op het balkon en dan lekker slapen. Goedenavond (สวัสดีตอนเย็น, sa-was-dee-ton-yen).