Dag 17: Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu Dag 17: Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu

Dag 17: Koh Tao

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

28 Juli 2015 | Thailand, Koh Tao

Vandaag nemen wij afscheid van de lieve mensen in Kho Pha Ngan en ons mooie appartement. Één van de zonen brengt ons naar de haven toe. Op de weg er naar toe, komen we een scooter tegen welke in een bocht onderuit gegaan. Nadat we EHBO hebben verleent vervolgen wij onze weg naar de pier. We hebben weer de High Speed Ferry naar Kho Tao welke ons ongeveer na één uur hier naar toe brengt. We nemen een taxi naar ons hotel, het is eigenlijk een pickup waar we achterin de bak moeten zitten met onze koffers. Eenmaal daar aangekomen blijken wij in een Sunset room te zitten. Dit blijkt een enorme boomhut te zijn. Deze boomhut is tegen de rotsen aangebouwd en heeft 2 slaapcabines met airco, een natte ruimte met binnen en buiten douche waarbij de hagedissen aan kijken zijn hoe Saskia haar haar doet, een buiten terras, een zonneterras en een eigen entree tot de onderwaterwereld van ”de Golf van Thailand ”. Een super locatie dus. Er is ook een klein nadeeltje, namelijk om er te komen moet je zeker 15 minuten vanaf de receptie lopen met daarbij rode en zwarte pistes. Geen makkelijke route dus. In de middag genieten we nog van het heerlijke weer en gaan we vanaf ons strandje snorkelen. Joey en Nick vinden het prachtig. Nadat we vanaf ons terras genoten hebben van de zonsondergang hebben wij in de haven heerlijk gegeten en met het loopje er naar toe houden we de kilo’s ook nog onder controle. Gelijk ook nog maar een paar extra havaianas slippertjes gekocht, want ze zullen aan het eind van deze drie dagen wel helemaal versleten zijn. Goedenavond (สวัสดีตอนเย็น, sa-was-dee-ton-yen).

• 28 Juli 2015 - 21:00

Diana De Wit :

Wowwww.....jullie zijn in het paradijs beland...
    Ben wel heel benieuwd naar jullie foto's. ..