Dag 2: Vliegreis Bangkok via Dubai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu Dag 2: Vliegreis Bangkok via Dubai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu

Dag 2: Vliegreis Bangkok via Dubai

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

13 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

De dag stond ook vandaag in het teken van reizen. Rond middernacht aangekomen in Dubai, waar we een stop hadden van 3 uur. Plaatselijke temperatuur 35c en dat rond middernacht. Zowel naar Dubai als naar Bangkok vlogen we met een Airbus A380-800. Wat en vliegtuig is dat zeg, enorm groot en veel luxe. Zoals 200 speelfilms en ook met Nederlandse ondertiteling, games, maar ook 3 kanalen van camera's welke op het vliegtuig zijn gemonteerd. Dat is wel een gaaf gezicht bij het landen en stijgen, maar ook als de zon opkomt. Rond 13 uur plaatselijke tijd geland op Bangkok, waarna we naar het hotel gebracht zijn en we een heerlijke duik in het zwembad hebben genomen. Het weer is bewolkt en drukkend warm met af en toe wat regen druppels en zo rond de 37c. We hebben de dag afgesloten in echt Thais restaurant vlak voor ons hotel. Morgen hebben we gelijk al een drukke dag en we moeten nog waar slaap inhalen, dus we gaan lekker vroeg ons bedje in.

• 13 Juli 2015 - 15:28

Diana De Wit:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en goed zijn aangekomen.
    Lekker slapen en uit rusten en dan kunnen jullie gaan genieten van jullie mooie reis.
    Kijk nu al uit naar jullie volgend verslag...

Groetjes diana

• 13 Juli 2015 - 15:33

J.A.Romp:

Fijn zeg dat het goed us gegaan en gaaf man in een A380.
    Genieten nu maar grt pa en ma.

• 13 Juli 2015 - 17:35

C&P:

Klinkt indrukwekkend zeg ,
    heel plezier op dit avontuur en geweldig dat jullie dit met de kids kunnen ondernemen.
    groet Cok en Petra