Dag 11: Koh Samui - Reisverslag uit Lamai Beach, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu Dag 11: Koh Samui - Reisverslag uit Lamai Beach, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu

Dag 11: Koh Samui

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

23 Juli 2015 | Thailand, Lamai Beach

We gaan vandaag het regenachtige Chiang Mai verruilen voor het mooie weer op de eilanden in de golf van Thailand. Eerst hebben we nog even de tijd om lekker te ontbijten en wat tips te geven aan onze landgenoten. Een Nederlands meisje is zo ziek dat ze niet niet meer op de benen kan staan. Gelukkig gaat bij ons alles tot nu toe goed en hebben wij geen last. Vanuit het hotel worden we in een luxe busje naar het vliegveld gebracht waar onze vlucht om 12:35 uur op tijd de lucht in gaat. Anderhalf uur later landen we in een heel ander klimaat op Koh Samui, zon en geen wolkje aan de lucht. Ook van de drukkende warmte is hier niets van te merken. Als we met een taxi in het hotel aankomen en onze kamer zien weten we nu al dat het ons niets gaat ontbreken. Een bad met uitzicht op zee, inloop douche, noem maar op. We trekken snel onze zwemkleding aan en gaan richting het zwembad. Het zwembad is niet enorm groot maar kijkt uit over het stand en de zee. Met een Mai Tai en Mojito cocktail genieten we zo was onze eerste dag hier. Na het diner in het hotel (keuze Joey) laten Joey en Nick een wens balon op. Vervolgens gaan we nog een kleine blokje om. We dachten hier in een rustig gedeelte te zitten, maar aan het einde van de straat (50 meter) staat er een winkel straat met restaurants, bars en winkels tot onze beschikking. Even verderop zelfs staan de lady-boys de mannen naar binnen te halen, echt bizar. Goedenavond (สวัสดีตอนเย็น, sa-was-dee-ton-yen).

Tags: Koh Samui