Dag 7: Floating Market en trein naar Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu Dag 7: Floating Market en trein naar Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu

Dag 7: Floating Market en trein naar Chiang Mai

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

19 Juli 2015 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag een rustige dag en kunnen we uitslapen. Na het ontbijt uitgecheckt en met de tuk-tuk naar de floating market in Ayutthaya gereden. Daar wat rondgelopen en wat vee gespot voor bij ons in de wei, een tijger, en paar olifanten, schaapjes en wat vriendjes voor ons eigen geit Toos. We vonden het erg leuk en we dachten niet zo toeristisch, maar er bleken een heleboel Chinezen te lopen. Ik zie ook zo slecht het verschil. Na dit uitstapje de rest van de dag bij het zwembad gehangen. De rust werd bruut verstoord door een oude bekende, Alex met zijn familie was aangekomen. Weer vol ongeloof dat je elkaar weer tegenkomt, ongeveer 500 km verderop vanaf Bangkok. Was wel leuk en gelijk wat vakantie ervaringen kunnen uitwisselen. Na het diner wel 200 meter naar het treinstation gelopen waar we op de nachttrein zijn gestapt richting het noorden, Chiang Mai. Om 20 uur in de trein gestapt waar onze bedjes al waren opgemaakt. Één nadeeltje onze koffers zijn allemaal net iets te breed zodat ze nergens onder passen en ze op een rijtje achter elkaar moeten staan, maar voor de rest is het allemaal echt super geregeld. Nu maar hopen dat we goed kunnen slapen.