Dag 5: De brug over de River Kwai - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu Dag 5: De brug over de River Kwai - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu

Dag 5: De brug over de River Kwai

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

16 Juli 2015 | Thailand, Kanchanaburi

Na een bijzondere nacht met 35c zonder airco in de jungle geslapen en om je heen continue stromend water en dieren zoals kakkerlakken. Gelukkig toch nog redelijk geslapen. Na het vroege ontbijt en het voederen van de olifanten gaan we op weg naar de Erawan watervallen. Dit is een waterval van 7 levels waarin je bij elke level ook kan zwemmen, wat we vervolgens ook gedaan hebben, al is het alleen maar om even af te koelen. Voor de rest niet zo spectaculair. Na de lunch zijn we verder gegaan naar het Thailand Burma Railway museum met daarnaast de oorlogs begraafplaats. Er blijken hier ook heleboel Nederlanders te zijn gesneuveld. Daarna gelijk door naar de bekende "de brug over de River Kwai". De dag eindigen we in Kanchanaburi waar we in een luxe resort verblijven en gelukkig ook nog even tijd hebben om te zwemmen.

• 16 Juli 2015 - 18:51

Diana De Wit:

Zo te lezen zijn jullie goed aan het genieten.
    Groetjes diana