Dag 4: Burma spoorlijn en jungle raft - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu Dag 4: Burma spoorlijn en jungle raft - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu

Dag 4: Burma spoorlijn en jungle raft

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

16 Juli 2015 | Thailand, Kanchanaburi

Om 5 uur zijn Saskia en ik wakker en kunnen we de slaap niet meer vatten vanwege jetlag en ook last van mijn rug door het harde bed. Even nog wat foto's maar geüpload en toen aankleden, inpakken en ontbijten. Om 6:45 met de busjes samen met 3 andere gezinnen naar de railway market (Maeklong). Na een half uurtje weer op weg (2,5 uur) naar het treinstation waar aan boord gaan van de trein naar Nam Tok over de beroemde Burma spoorlijn. Vervolgens weer het busje in en vervolgens met een longtail boot een tocht door de jungle over de Kwai Noi River naar onze overnachtingsplaats,een huisje op het water zonder stroom, airco en wifi. Hier zo konden we ons uitleven en ons laten meevoeren met de stroming van de rivier. Als afsluiting een gezamenlijk Thais diner met de groep. Het was vandaag weer een lange vermoeiende dag dus gaan we op tijd slapen. Hopen dat het lukt, want er is geen airco.

Tags: Jungle raft