Dag 18: Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu Dag 18: Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu

Dag 18: Koh Tao

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

29 Juli 2015 | Thailand, Koh Tao

Vanochtend bij het ontwaken zien we regen en onweer. Positief als we zijn verwachten we dat na het ontbijt het zonnetje wel doorkomt. Niets is minder waar en het wordt alleen maar donkerder. We besluiten maar om het wasgoed weg te brengen en bij de pier te kijken. Joey en Nick lijkt dit niets en kiezen er toch maar voor om te gaan snorkelen. Als we aan het eind van ochtend weer terug komen is het weer al wat opgefleurd en gaan wij ook snorkelen. Na het snorkelen gaan we een uurtje met de kano varen en sluiten de actieve middag af in het zwembad in het hotel naast ons, nadat we hebben genoten van een cuba libre. Om bij het zwembad te komen moeten we natuurlijk wel weer tien minuten in ons bergachtig jungle complex naar de andere kant lopen, hierdoor is gelijk de cuba libre wel direct weer uit mijn lichaam verdampt. Na deze sportieve uitspatting hebben we op ons terras nog kunnen genieten van het laatste zonnetje van vandaag. Al met al een actieve en leuke dag. Ook vandaag hebben we weer een hele dierentuin gezien, zoals krabben, slangen, vissen, padden, hagedissen, etc. Goedenavond (สวัสดีตอนเย็น, sa-was-dee-ton-yen).

• 29 Juli 2015 - 21:37

Diana De Wit:

Dat is nou toevallig. ...in Nederland werden we ook wakker me regen en onweer. ..het is hier net herfst. ..
    De groeten