Dag 8: Chiang Mai, Thaise massage - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu Dag 8: Chiang Mai, Thaise massage - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Richard Kok - WaarBenJij.nu

Dag 8: Chiang Mai, Thaise massage

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

19 Juli 2015 | Thailand, Chiang Mai

Afgelopen nacht met de nachttrein naar Chiang Mai. We hadden ons op het ergste voorbereid, maar het viel allemaal mee, geen gesnurk om ons heen, gelegenheid om je op te frissen en weinig stops. Zo hebben we toch nog een redelijk aantal uren kunnen slapen (ongeveer 5 a 6 uur). Bij aankomst in Chiang Mai wordt je overspoelt door taxi chauffeurs. Saskia had zich zoals altijd goed voorbereid en wist precies dat ons hotel niet ver van het station af was. Met de kaart in de hand hadden hierdoor een goedkoop ritje van 120 baht, dat is ongeveer 4 euro. Na het ontbijt op pad gegaan met een kaart en de leenfietsen van het hotel. Een beetje door de stad heen gereden en bij en aantal grote tempels gekeken. Na een paar uur was het tijd voor een relax momentje, eerst bij het zwembad en daarna de kids op de iPads en Saskia en ik zijn naar een Thaise massage gegaan. Gekraakt en al zijn we voor de verandering een keer geen Thais gaan eten maar bij een Mexicaan. En dat was ook wel weer een keer lekker. De dag hebben we afgesloten op de avond markt in het samen zijn van een heleboel Chinezen, lokale bevolking en onze landgenoten. Toe de loe, het is hier fantastisch!!!!!!!!

• 19 Juli 2015 - 19:07

Diana De Wit:

Wat hebben jullie het vervelend zeg...lekker eten. ..beetje masseren...